Dostawa

Informacje dotyczące wysyłki

Zmówienia w naszym sklepie na: www.posterlounge.pl realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty zostały wysłane na adres innego kraju w Europie, możesz zamówić je w na stronie: www.posterlounge.com

Czas dostawy zamówienia jest zależny od rodzaju zamówionych produktów. Przewidywany czas dostawy jest widoczny w koszyku podczas składania zamówienia.

W zależności od wielkości zamówienia dostawa odbędzie za pośrednictwem DHL, DPD lub firmy spedycyjnej. O wysłaniu towaru, jak również o numerze przesyłki zostaniesz poinformowany w wiadomości mailowej. W razie potrzeby, nasi partnerzy w Polsce współpracują z lokalnymi firmami dostawczymi.

Ważna informacja
Upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Jeśli dostarczenie przesyłki w ciągu dnia na adres domowy nie będzie możliwe, to podaj adres, pod którym będziesz w tym czasie obecny np. adres miejsca pracy. Godziny dostarczenia zamówienia są uzależnione od godzin pracy naszych dostawców.
Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu zostaniesz poinformowany o próbie dostawy (lub adresie, pod którym Twoja przesyłka została zostawiona) przez pozostawienie awizo, smsem lub mailowo (w zależności od formy stosowanej przez dostawcę).

Koszty dostawy

Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju i rozmiaru zamówienia.

Rozmiar Rodzaj produktu Koszty dostawy zamówienia
S Plakaty (bez ram), naklejki na ścianę 14,95 zł za dostawę
M Plakaty w ramach, obrazy na płótnie, obrazy na aluminium, na PCV, na drewnie, na szkle akrylowym, Gallery Print w standardowym rozmiarze 24,95 zł za dostawę
L Plakaty w ramach, obrazy na płótnie, obrazy na aluminium, na PCV, na drewnie, na szkle akrylowym, Gallery Print w niestandardowym rozmiarze* 89,95 zł za dostawę

* Rozmiary: 40 × 160 cm, 50 × 150 cm, 60 × 180 cm, 70 × 140 cm, 80 × 160 cm, 90 × 130 cm, 90 × 180 cm, 100 × 100 cm, 100 × 130 cm, 100 × 150 cm, 120 × 120 cm, 120 × 160 cm, 120 × 180 cm

Jeśli Twoje zamówienie zawiera różne rodzaje produktów i/lub ma różne rozmiary, naliczymy jednorazowo zryczałtowaną stawkę, która odpowiada cenie przesyłki za znajdujący się w koszyku produkt o najwyższym koszcie transportu: w zależności od kategorii wysyłki jest to koszt za przesyłkę w rozmiarze S, M lub L. Koszty wysyłki będą wyświetlone w koszyku.

Transport towarów spedycyjnych

Zamówienia w rozmiarze „L” są transportowane samochodem ciężarowym przez firmę spedycyjną na miejsce rozładunku znajdujące się możliwie jak najbliżej adresu dostawy. Spedytor nie dostarcza towaru do domu klienta, chyba że zostało uzgodnione inaczej.

Uwaga! Twoje zamówienie nie będzie mogło zostać dostarczone na miejsce rozładunku znajdujące się możliwie jak najbliżej adresu dostawy, jeżeli podany przez Ciebie adres dostawy:

  • znajduje się w obszarze o ograniczeniach w ruchu drogowym lub można do niego dotrzeć tylko przez taki obszar,
  • znajduje się przy drodze, która ze względu na ograniczenia dot. masy pojazdów uniemożliwia przejazd samochodu ciężarowego lub dotarcie do niej wymaga przejazdu przez drogę o powyższym ograniczeniu,
  • znajduje się na drodze lub wymaga przejazdu drogą, która jest zbyt wąska, aby samochód ciężarowy mógł przejechać (dot. także tymczasowych utrudnień np. z powodu zaparkowanych na obrzeżach aut lub ze względu na trwające budowy),
  • znajduje się w niedostępnym zaułku,
  • znajduje się na gruncie, na który nie można wjechać bez zezwolenia.

Jeśli którekolwiek z wyżej wymienionych ograniczeń dotyczą wybranego przez Ciebie adresu dostawy lub jeśli masz takie przypuszczenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia.

W momencie dostawy zamawiający lub inna uprawniona do odbioru osoba musi być obecna i odebrać towar osobiście. Odbiór musi zostać potwierdzony w formie pisemnej. Aby usprawnić transport i skrócić czas oczekiwania na zamówienie podaj swój numer kontaktowy podczas składania zmówienia. W ten sposób firma transportowa będzie mogła uzgodnić z Tobą termin dostawy i przedział czasowy. Dokładny wybór godziny dostawy nie jest możliwy.

Towar uszkodzony w czasie transportu

Szkody powstałe z winy dostawcy należy niezwłocznie zgłosić doręczycielowi i jak najszybciej się z nami skontaktować, ułatwi to dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu. Za niezgłoszenie szkody natychmiast klientowi nadal przysługują wszelkie ustawowe prawa konsumenckie i nie grożą żadne konsekwencje prawne.