Zamknij
Newsletter - Posterlounge

All in all, it’s just another click for your wall

Chcesz się dowiedzieć więcej o historiach, które skrywają obrazy? Szukasz inspiracji, nowego wyglądu dla Twoich ścian i nie możesz się doczekać co nowego w strefie Home & Living? Chcesz być na bieżąco informowany o aktualnych kolekcjach, ekskluzywnych ofertach i naszych nowych artystach?

To zamów nasz newsletter i zapewnij sobie 10% zniżki na dzień dobry!

Jeszcze tylko jeden krok! Sprawdź swoją skrzynkę mailową i potwierdź rejestrację.

Posterlounge   Pomoc   Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Jak mogę poruszać się w waszym sklepie internetowym bez pomocy myszki?

Możesz bezproblemowo korzystać z naszego sklepu internetowego za pomocą klawiatury i czytników ekranu, aby treści były odczytywane na głos. Możesz uzyskać bezpośredni dostęp do pola wyszukiwania dzięki ukrytemu linkowi, który staje się widoczny po naciśnięciu klawisza Tab. W ten sposób możesz przejść bezpośrednio do opisu produktu, bez konieczności poruszania się po całej witrynie. Dzięki klawiszowi Tab możesz też nawigować pomiędzy linkami i poszczególnymi funkcjami. Jeżeli mimo to napotkasz jakieś bariery, możesz się w każdej chwili zwrócić do naszej obsługi klienta.


Czy istnieje prosty sposób na przejście przez proces realizacji zamówienia?

Tak, proces realizacji zamówienia jest dostępny bez barier i można z niego korzystać za pomocą klawiatury i czytników ekranu. W przypadku trudności oferujemy wsparcie aż do przejścia do koszyka zakupów, ale nie w procesie wyboru dostawców usług płatniczych i związanych z tym rejestracji. Ze względu na ochronę danych osobowych nie mamy dostępu do platform stron trzecich. Pomocy w trakcie procesu realizacji zamówienia udzielamy w języku niemieckim, angielskim, francuskim i włoskim. W tym przypadku ostateczne dokonanie zakupu jest możliwe jedynie gdy adres wysyłki bądź rozliczenia znajduje się na terenie Niemiec, ponieważ metoda płatności przedpłata jest dostępna wyłącznie w Niemczech.


Czy mogę skontaktować się z obsługą klienta w celu wyboru i konfiguracji obrazu?

Oczywiście! Jeżeli potrzebujesz pomocy przy wyborze oraz dopasowaniu swojego obrazu, nasza obsługa klienta służy ci pomocą. Możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem naszej bezpłatnej infolinii pod numerem 00800 900 900 30 (od poniedziałku do piątku, od godziny 10 do 16). Pomożemy ci wybrać najlepsze opcje według twoich życzeń i potrzeb, abyś już w wkrótce mógł trzymać swój ulubiony obraz we własnych rękach.


Gdzie mogę zgłosić barierę i zostawić opinię?

Jeżeli chcesz zgłosić barierę, to wyślij e-mail na dostepnosc@posterlounge.pl.